مجله خبری اهورا

خبرهای داغ روز

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ مجله خبری اهورا خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

درباره این 10 روش تغییر قیمت ردیاب خودرو شما فکر کنید



برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ردیاب و همچنین اطلاع از هزینه نصب این تجهیز در محل شما میتوانید با همکاران ما تماس حاصل نمایید. یک ردیاب کامل و حرفه ای با امکانات مختلف برای ردیابی انواع خودروها طراحی شده است. برحسب امکانات مورد نیاز و بودجه مورد نظر ، می توانید از میان پرفروش ترین گزینه های زیر، بهترین مدل ردیاب ماشین را بررسی ، انتخاب و خریداری کنید. از موقعیت جغرافیایی ماشین، می توانید در هر زمان و مکانی مطلع شوید. ردیاب خودرو، جعبه ای کوچک و مشکی رنگ است که اطلاعاتی مثل موقعیت جغرافیایی خودرو را به راننده ارسال می کند. از پر کاربرد ترین لوازم جانبی ماشین می توان به دزدگیر ماشین اشاره کرد که امروزه تقریبا همه ی افراد دارای خودرو از آن بهره می گیرند. ردیاب خودرو بهترین گزینه برای حفظ امنیت و اطلاع از موقعیت فعلی ماشین است. آخرین گزینه ای که ما در لیست خود آورده ایم ، ردیاب اتومبیل به نام primetracking است که همانند گزینه اول یکی از بهترین ها در نوع خود است چرا که بسیار کوچک می باشد و از این رو مناسب اتومبیل ، کیف ، کوله پشتی ، چمدان و.. در طراحی شبکه های مخابراتی این ردیاب به استفاده از بهترین قطعات ممکن پرداخته شده است تا توانایی عملکرد با استفاده از هر نوع سیمکارت را داشته باشد.

https://www.pardiskhodro.com/carmagazine/details/%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88

علاوه بر این ردیاب دارای یک سنسور یا حسگر لرزش می باشد که با فعال کردن آن در صورتی که ردیاب خودرو GP020A خاموش باشد در زمان های لرزش یا ضربه به خودرو می تواند پیغام اخطار بصورت SMS ارسال نماید. ردیاب خودرو GP020 دارای نرم افزار ردیابی موبایل بسیار حرفه ای و کاربردی می باشد. ردیاب خودرو GP020 بر اساس سیستم شبکه موبایل GSM/GPRS/LBS و سیستم موقعیت یاب ماهواره ای GPS طراحی و تولید شده است. دقت ردیابی خودرو بسیار بالا می باشد و از طریق کامپیوتر ، موبایل و SMS می توان از وضعیت خودرو مطلع شد و موقعیت آنرا بدست آورد. ردیاب از GPS کمک می گیرد و موقعیت دقیق جغرافیایی ماشین را پیدا میکند و به سیم کارت ارسال می کند، سپس از طریق سیم کارت، اطلاعات به صاحب خودرو می رسد. ردیاب خودرو درون خودرو قرار می گیرد و مسیر حرکت را به شما اطلاع می دهد، حتی هنگام سرقت خودرو نیز کاربرد دارد و صاحب خودرو می تواند ماشین دزدیده شده را پیدا کند. این ردیاب، بیشتر کاربرد پلیسی دارد و برای پیدا کردن مجرمان مفید است. هدف اصلی در طراحی این اپلیکیشن راحتی استفاده از امکانات ردیاب جی پی اس وایزر بوده که تیم مجرب و متخصص وایزر تا حدود زیادی به این مهم دست پیدا کرده اند.


این دستگاه یک دزدگیرخودرو واقعی می باشد که برای هرخودرو با هرقیمت و مدلی که داشته باشد یک امر ضروری و مهم است. پیشنهادی : بیشتربخوانید ، ۱۰ نکته مهم برای خرید یک ردیاب خوب و باکیفیت که باید به آن توجه داشت؟ اگر هدفتان از خرید ردیاب حفظ امنیت است، ردیاب مد نظر باید کوچک باشد و آنتن داخلی داشته باشد، یا اگر هدفتان نظارت بر ناوگان است، باید به خروجیهای ردیاب توجه ویژهای داشته باشید. لازم به ذکر است نصب ردیاب خودرو بر روی یک سری از خودروها، مانند ناوگان حمل و نقل عمومی ضروری و اجباری میباشد. به سایت ما مراجعه و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید. شما می توانید ردیاب را به گونه ای تنظیم نمایید تا هر چند دقیقه یکبار به طور کاملا خودکار مختصات جغرافیایی را به وب سایت اینترنتی فرستاده و یا برای شما به صورت پیامک ارسال نماید. برای مثال به کمک این سیستم می توانید همیشه فرزند خود را از راه دور در هر نقطه ای از جهان ردیابی نمایید.


از ویژگی های ردیاب خودرو GP020 می توان به موقعیت یابی بسیار سریع خودرو بصورت آنلاین ، امکان خاموش نمودن خودرو از راه دور با نصب رله قطع کن ، میکروفون و بلندگو جهت تماس دوطرفه و یک طرقه ، تماس اضطراری یا SOS جهت درخواست کمک و امکانات متنوع دیگر… • رابط استاندارد OBD: باتری داخلی 180 میلیآمپر ساعت با ولتاژ 3.7 ولت. همچنین ظرفیت باتری در ردیابهای شارژی بسیار حائز اهمیت میباشد. در صورت قطع سر باتری تا 48 ساعت باتری بکاپ دارد. مدیریت زمانی اتوبوس ها و تاکسی ها که چه زمانی به مقصد می رسند اعلام می کند، در این صورت باعث رضایت مشریان می شود. اگر فرد یا وسیله که حامل ردیاب است، حرکت کند، تمام مسیر را ضبط می کند و آن را برای کاربر خود می فرستد. به عنوان مثال، وقتی کودکان در یک پارک نزدیک خانه بازی می کند، والدین می توانند وسعت زمین را به عنوان مرز پارک قرار دهند. امروزه به دلیل افزایش امار های مربوط به سرقت خودرو ، کودکان ، حیوانات خانگی و… ردیاب شخصی ۲۰۲B دلتا به عنوان بهترین ردیاب کودکان و سالمندان است . ردیاب خودرو دارای تنوع زیادی است و هر سال هم به این تنوع افزوده میشود.

https://ariamoons.com/tech-news/45477/%D8%B8%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D9%88


[ بازدید : 2359 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 17 فروردين 1402 ] [ 11:06 ] [ اهورا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]